8mi měsíční fenka Daisy

03.10.2012 16:35

Daisy

Daisy je čubinka z útulku v Mariánských lázní. Projížděla jsem net a najela na jejich FB stránky, viděla jsem jí a ve zlomku vteřiny jsem si řekla, proč si jí nevzít. Jedno místo se doma najde. I když bydlím v malém bytě 1 + 1, nemohla jsem jí tam nechat. Útulek v ML je, jak bych to řekla, otřesný. Díky pár dobrovolníkům, kteří se starají o pesjky a o jejich osud tam mají psi možnost doslova přežít. Když jsem panu veterináři, který "ošetřuje" tamější psy volala a chtěla fenku rezervovat, bylo mi sděleno, že je již zadaná a dnes, či zítra si pro ní někdo jede. Pan veterinář očividně neměl ani tušení o koho jde,, nebo mi jí nechtěl dát? Nicměně den na to mi volala Šárka, a sdělila mi, že fenka tam stále je. Druhý den jí další ochotná pomocnice útulku dopravila k Berounu, tam jí vyzvedla má kamarádka Anna Holovská a při cestě do Prahy mi jí přivezla doslova až před dveře - OHROMNÉ DÍKY! Čubinka je u mě dočasně, dám jí do kupy (snad) a budeme hledat nové majitele.

9. října - Daisy se pomaličkými krůčky lepší. Chodíme už ven na delší procházky, i když je pořád ustrašená. Seznamuje se se psy, občas po nich cvaká, ale to je pouze ze strachu. Bpjí se procházejících lidí, to by nejraději utekla. Všechno je pro ni nové. Každopádně doma už rozkousala svou první krabici a už se odváží jít se i najíst a neutíkat po každém mém pohybu. Dokonce se jednou sama přišla pomazlit. Sem tam nárazově zavrtí ocáskem, ale hned jakoby si vzpoměla, že nemá nárok na to se radovat. Abych řekla pravdu, pořádně mi přirůstá k srdci. Jen tak někomu jí nedám :)

 

5. října - Po podání Drontalu Plus už to má své výsledky. Její "odpad" byl plný cca 2 cm červů. (Příště vyfotím) Chudinka je toho plná. Z pod postele jí musím pořád ještě tahat, sama nepříjde. Ale jakmile jí postavím, připnu vodítko, ví že jdeme a jde sama. Na procházce je hodná, trochu vyplašená. Reaguje a sama ke mě i přijde. Zatím jdeme ven, vyčůrat, vykakat a domu. Nemá smysl jí moc stresovat. Dostala snídani, opět rýžim, kuřecí maso a mrkev a zase si zalezla do pelíšku pod postel..  Mám v pokoji kameru, ale vypadá to, že spinká pod postelí..

4. října - Daisy je u mě doma. Leží v pelíšku a kouká. Na nic moc nereaguje. Dala jsem jí dvě tabletky Drontalu, které slupla se slaninou. Myslím si, že je akorát hodně začervená. Zítra ale pro sychr zajedeme k veterináři. K večeři bude mít rýži, vařené kuře a mrkev na upravení zažívání a pak najedeme na granulky. Je to hodná, krásná a milá fenka. Určitě bude v pořádku. Budu dávat průběžně info.

4. října - Ráno byla fenečka převezena k mé kamarádce Anně Holovské k Berounu, která mi jí přiveze večer do Prahy, jelikož jsem v práci. Fenka je prý apatická, a bojí se. Bůhví, co má za sebou. Až bude doma, dám sem hned info o jejím stavu.

Pohlaví: Fenka

Velikost: střední

Věk: cca 8 měcísů

Povaha: Plachá, bojácná, nekontaktní,  zatím se zotavuje a rozkoukává.